چیزهایی که از حضور رونالدو در تهران نمی‌دانید

با مرام مثل CR۷

ستاره برزیلی تیم فوتبال النصر:

ایرانی‌ها ما را غافلگیر کردند | پرسپولیس در آسیا مدعی است

ستاره برزیلی تیم فوتبال النصر گفت: هواداران ایرانی استقبال خوبی از ما داشتند و در واقع رونالدو و همه اعضای تیم را غافلگیر کردند.
ستاره برزیلی تیم فوتبال النصر گفت: هواداران ایرانی استقبال خوبی از ما داشتند و در واقع رونالدو و همه اعضای تیم را غافلگیر کردند.
کد خبر: ۱۴۲۳۳۶۶

به گزارش جام جم آنلاین، تیم فوتبال النصر عربستان در شرایطی با برتری دو بر صفر در هفته نخست لیگ قهرمانان آسیا توانست برابر پرسپولیس به برتری برسد که پیش از این مسابقه سرمربی النصر به دلیل قوانین AFC و استفاده از تنها پنج بازیکن خود، دو ستاره برزیلی این تیم را خط زد.

اندرسون تالیسکا ستاره برزیلی النصر که همراه این تیم به ورزشگاه آزادی آمده بود، با نظر سرمربی در این مسابقه غایب بود. وی در پایان بازی دقایقی کنار زمین چمن ورزشگاه آزادی حاضر شد و ریکاوری همبازیان خود را از نزدیک تماشا کرد.

او در این میان گفت‌وگوی جالب و کوتاهی با ایرنا انجام داد که خواندن آن خالی از لطف نیست.

این بازیکن در ابتدای صحبت‌های خود در مورد غیبتش در این بازی، اظهار داشت: مهم تیم است. بازی اول را بردیم و همه خوشحال هستیم. به هر حال آماده هستم تا به تیم در هر زمانی که لازم باشد کمک کنم. الان هم اینجا هستم. این نظر مربی است.

وی در مورد شناختش از فوتبال ایران افزود: مردم ایران فوتبال دوست هستند. چند سالی است که در فوتبال آسیا حضور دارم و می دانم که پرسپولیس تیمی مدعی در آسیا است. آنها حریف جدی ما هستند.

این بازیکن برزیلی که سابقه بازی در بنفیکا را دارد، با اشاره به استقبال مردم ایران از کاروان النصر، گفت: واقعا آنها ما و رونالدو را غافلگیر کردند. این استقبال خیلی جالب بود و نشان داد که آنها چقدر فوتبال را دوست دارند.

او در پایان در مورد واکنش رونالدو به این هواداران تاکید کرد: او نه فقط در ایران بلکه در تمام دنیا بزرگ و محبوب است، اما استقبال ویژه از او در ایران باعث غافلگیری بود.

newsQrCode
ارسال نظرات در انتظار بررسی: ۰ انتشار یافته: ۰

نیازمندی ها